Afvallen met groente en fruit

Groenten en fruit

Wil je ook gaan afvallen maar je weet niet precies hoe? Heb je alle tips van je familie en vrienden al op gevolgd? Maar nog blijvend resultaat? Blijf dan even doorlezen wellicht kunnen wij je helpen Het verpercentage vrouw is vaak een belangrijke focus bij het afvallen. Niet zo gek natuurlijk, want veelal hebben mensen die aan een dieet gaan beginnen een te hoog of in elk geval hoger vetpercentage dan ze zouden willen.

 

Met de juiste voeding, kom je een heel eind

Met juiste voeding kom je een heel eind, maar wat is de juiste voeding? Dit verschilt van persoon tot persoon. Als je veel inspannende activiteiten hebt moet je bijvoorbeeld niet vergeten genoeg koolhydraten te nemen. Ook als je een fors postuur hebt moet je niet direct te veel gaan snijden in je voeding. Anders ga je je lichaam uithongeren. Je zult zeker afvallen, maar zodra je weer meer gaat eten dan komt het er net zo hard weer aan. Dat is natuurlijk zonde van de inspanning.  Je kunt afvallen fruitsoorten te nuttigen. Pas echter wel op met te veel fruit, want fruit is hoog in suikers en hier wordt je dik van als je te veel neemt. Zelfs al komt het uit de fruit, wat altijd klinkt als een gezonde snack. Je kunt beter meer groente nemen als je nog trek hebt. Het is lastig om te veel groente binnen te krijgen, want dan heb je al wel echt veel binnen gekregen.

 

Zoek een balans

Zoek de juiste balans in voeding, slapen en sporten. Als je deze drie zaken op elkaar af stemt dan moeten de kilo’s er af vliegen. Veel sporten zorgt ervoor dat je meer zin krijgt in eten, beter slaapt en op een mooiere manier afvalt. Met goede voeding zorg je dat je vetopslag vermindert en slapen helpt bij het het herstel van het lichaam. Succes, je kom er wel!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *